Gerçek anlamda sevgi, diğer insanları da kendimiz
kadar sevebilmeyi içerir, kendimizden çok ya da kendi
yerimize değil. Bir başka deyişle, sevgi, diğer insanların
seçimlerini kendi seçimlerimiz gibi sevebildiğimizde gerçekleşir. Ama sevgi tek bir yaşantı değil süreçtir. İnsanın
kendisini savunmasızca ortaya koyabilmiş olmasının acılarını ve zaferini içeren bir süreç. Mutluluk o anda yaşanılan her şeyi hissedebilmektir.
Bu çağdan etinizle, kemiğinizle nefret edeceğinize bir şeyler yapın. Güzel bir şeyler. Yerdekiler ve göktekiler desin ki "Orada güzel şeyler yapan birileri var."
Bülent Parlak
Kitaplarla, resimlerle, güzel şeylerle dolu olan, insanların alçak sesle konuştukları, kendilerinin ve düşüncelerinin temiz olduğu bir havayı solumak istiyorum.