Ayse AYDINGÖZ

Ayse AYDINGÖZ
@ayseaydingoz
2012 den beri öğretmen ölene dek talebe …

Ayse AYDINGÖZ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·190 syf.··
9 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2024 10:33
·
2024 48. kitabı
Ludwig Wittgenstein
8.6/10 · 624 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·208 syf.··
2024 47. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 26 Ağustos 2024 11:54
Kitabı beğendim . Zaten Sadettin Ökten zarifliği denen bir gerçek bulaşmış beğenmemek mümkün mü? Çok güzel bir insan kitabı da kendisi gibi incelikler barındırıyor. Kitap şehir yapılanmaları kültürleri ve toplum yapıları üzerine yazılmış bir kitap çoğu konuda hemfikir olduğum için çok da bir şey yazamayacağım. Ben de şehirlerin o şehirde yaşayan insanların inanç ahlak kültürünü yansıttığını düşünenlerdenim ve avlulu aile mahremiyete önem veren evlerin, komşunun güneşini manzarasını kapatmamaya özen gösteren yapılanmaların , Ağacın kuşun çiçeğin hakkını gözeten evlerin hasretindeyim. Ama elden ne gelir ki Sadettin Öktenin de dediği bu ülke insanı müslüman olsa da parayı seviyor... binalar kutsallarımıza nispetle fazla yüksek değerlerimizi aşıyor... Türkiyeyi geçtim gerçek bir müslümanlar Kabenin önemine nispetle o gökdelenleri oraya dikilmesine razı olmamalıydı. ama insanlar parayı seviyorlar ... Kapitalistlerin satabilmesi için bizlerin harcaması gerek sonuçta. harcadığımız şeyin ömrümüz olduğunu fark etsek belki biz de duracağız. Elde etmenin ucuzluğu...
İçimde Avm Var!Sadettin Ökten · Tuti Kitap · 2015548 okunma
10/10
·192 syf.··
2024 46. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2024 23:02
varoluş sancısı mı desem , ölüm takıntısı mı desem, hiçlikle var olmuş bir kitap mı desem bilmiyorum ama yer yer intihar fikrini cazip hale getirebilen bir kitap olduğu keisn :) ki intiharı Camusda da okudum ama burda çok daha allı pullu işlenmiş :) bir ara hadi intihar edek bile dedim ( şaka) Ben bu kitaba bayıldım çünkü tam olarak benim tarzım Severim böyle karışık kafalı manyaklıkları . Hatta kitabın sonlara doğru bir bölümde lan bu adam beni anlatıyor dedim. kitapta en sevdiğim bölümler tembelliğimi meşrulaştıran bölümlerdi onun dışında felsefi düşüncelerin boşluğu üzerine olan kısımlar da hiç fena sayılmazdı . Adam sizi bulunduğunuz yerden alıp bir hiçliğin ortasına bırakıveriyor . Ama kitaplardan alıntı yapmayı sevenler için içinde pek bi afili cümleler var demedi demeyin :) Ama şu da bir gerçek ki madem iddia ettiği üzere her şey anlamsız neden bu kitabı yazdı :)
Çürümenin KitabıEmil Michel Cioran · Metis Yayınları · 202514,5bin okunma

Ayse AYDINGÖZ

, bir kitabı yarım bıraktı
Jean-Paul Sartre
8/10 · 4.365 okunma