Ayşe Ertekin

Tanıdıkça mı sever insan ? Bilmem ki... Belki de. Tanıdıkça sevmeli insan. Oysa tanıdıkça uzaklaşıyoruz artık.
Reklam
Sessiz kalmak en kuvvetli alkışlamadır ...
Gidersen herşey biter, kalırsan sen bitersin.
Ssevgisizlik demek ki kadın ruhunda ölümle eşit!
Reklam