aysell

aysell
@aysell01
"Hiçbir şey kötüye gitmiyordu ama daha iyiye gittiği de yoktu. Bu da işler kötüye gidiyor demekti."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her günü, yaşamaktan çok geçiştiriyordu.."
"Bugünlerde kitap taşıyan birini görmek gerçekten göz yaşartıcı..."
Sayfa 5 - alex·Kitabı okudu
"Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz. İnsan olmaktan korkuyoruz."
"Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?"
Sayfa 49·Kitabı okudu