Düşümü gerceklestirmekten korkuyorum,çünkü o zaman yasamak icin bir sebebim olmayacak
Kimse bilinmezden korkmamalı,çünkü herkes istediği ve ihtiyaç duyduğu şeyi ele gecirebilir
Her zaman sjmdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun..
Yaşamını hiçbir zaman bir tepenin üzerinden seyredemiyor insan.!
Ağızdan çıkan sözler yürekte izler birakir;yazılanlarsa ölü deriden yapilmis bir kapağın altında soğur gider..
Ne tuhaf bir zaman bu bizimkisi ki iyilik,kötülüğün yaldizlari altında saklanmak zorunda kalıyor...