Cânım Yazar, neler yazar
Yazarla tanışıklığım ne kadar oldu bilmiyorum, saymadım da.
Ama O'nu tanıyorum.
Her gün yanında değilim ama her gün birlikteyiz.
Her gün konuşmuyoruz, ama her gün O'nu dinliyorum, bazen de O beni.
Ha bir de kalbine sarılmaya özen gösteriyorum.
Söyleşileri oluyo arada, sadece benimle konuşmak olmaz ki :)
Rica ediyorum, kalbinize sarılabilr miyim?
- "Tabii"
Velhâsıl
Sıkı bi Tufan okuyucusu iseniz benim de sıkı bir Tufan okuyucusu olduğumu imgelerden anlamışsınızdır. :)
10 kitabı varsa 20sini okumuşumdur (!)
Kitapları öyle tek seferlik okunacak da sonra raflara kaldırılacak da sonra ben Tufan okudum denicek !!
Aman aman
Kitap okumak ayrıdır, Tufan okumak ayrı, rica ediyorum.
Bilirsiniz,
Tufan okudum dersiniz, içinden bir oğuz atay, yusuf atılgan, Tanpınar, Marquez, Zweig, Dosto ... geçer.
Ha yine bilirsiniz ki
Yazar kitaplarında diğer yazarları misafir etmeyi de sever. Bu yüzden Tufan okumak için bi hazırlığınızın, ya da zihninzde kamyon dolusu kitapların olması gerekir.
Çünkü O'nun öyle.
Bunu neden söylüyorum, Tufanımızı en iyi şekilde atlatabilmek için :)
Bazen sizi savurur, denizin dibine yahut bulutların üzerine; bazen duygularınızı temize çeker, bazen de temiz olan zihin dünyanızı nakış nakış işlenmiş bir halının karmakarışık arka yüzüne benzetir.
Mutlu bir hayat değil, mutlu ânları savunur.
Bütünüyle iyileşmiş insan değil, yaralarına da kabul insanı savunur.
Bi kitap toplantımıza misafir olmuş ve şunları söylemişti:
"Modern insan iyileşme hastalığına düşmüş; bazı şeyler yaşanmıştır, ordadır ve kapanmazdır."