Bazen; hayat yorar insanı...
Şarkılar yorar
Beklemek yorar
Özlemek yorar
Affetmek yorar
Hoş görmek yorar
Boş vermek bile yorar
Ve insan susar
Her şeye, herkese rağmen...
Elinden gelen tek şeyi yapar;
Bağıra bağıra susar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ölüler asla dirilmez bu mısra onda derin bir minnet duygusu uyandırdı. koca evrende faydalı olan tek şey bu satırdı. yaşam acı veren bir bitkinlik halini aldığında ölüm, sonsuz uykusuyla bütün acıları dindirmeye hazırdı.
akan gözyaşı kurur.
o unutamadığın, artık hatırlamadığın olur.
hayal dediklerin gözünün önüne gelir, yaşantın olur.
olmaz dersin, tanıdığın biri yabancı olur.
yabancı, birden "kalbin" olur.
dün düştüğün yer bugün dik yürümene sebep olur.
sonra düştüğün yerin adı "iyi ki yapmışım." olur.
.....
şimdi hayat kötü diyorsun.
bir gün aniden güzel olur,
sana tüm kötülükleri unutturur...
Zaman geçtikçe iyileşeceğimi ummuştum. Ama zaman tam tersine duygularımı benden alıyor. Bu iyileşmek değil. Giderek duygusuzlaşıyorum ben bunu istemiyorum. iyileşmem gerekiyor ve bunu nasıl başaracağımı bilmiyorum..