...
İsmarlaştı karı ile koca,
"Soranlara bol selam." dedi.
Daha otogarı çıkmadan,
Kadın;"Alo geliyorum." dedi puştuna.
Yol epey uzundu,
En az 12 saat!
Aklım geride bıraktığımız el sallayan adamda,
Bedenim ise ihanet kusan kadına, çay ,kola ve kek sunmakta.
Kahkahalar mide bulandırır seviyede,
İçeriği bilmesem,bende gülecektim belkide.
O on iki saat bitmedi,
Uyumak yoktu zaten,
Yapma diyemedikten sonra,
Benim suskunluğum da ,
Kocaman bir ihanetti.
Ve nihayet yaklaştık ineceği perona...