günaydin bugün psikolojim daha az bozuk uyandım
İzmir beyefendisi az kaldı beklemek ne zormuş..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Söylesene Kadıefendi, Aşk'ın günâhı cehenneme atar mı? Yoksa, yaşarken yanar Âşık; cehenneme lüzûm var mı? Peki cennet ister mi gerçek seven? Hûri'ye, Gılmân'a meyleder mi? En büyük imtihân Aşk mıdır yoksa Aşk'ın imtihânı hasret mi? Günâh mıdır sevmek Kadıefendi? Az sevmek meselâ? Çok sevmedikçe isrâf olur mu Aşk? Aşk, her kalbe teșrîf eder mi, Yoksa sadece çok sevene mi ya da tertemiz sevene mi lütuftur Aşk? Zulümdür bazen Aşk, değil mi Kadıefendi? Züleyhâ'nın Aşk'ı gibi. Sabır, vuslât diyârının anahtarı, sadâkat ise Mâşuk'un. Nedir ki Aşk? Hiç bilinmez mi, yaşarken hiç bilinemeyecek mi? Yani Aşk'a dâir söylenen her șey hurâfe mi? Söylesene Kadıefendi, bunca günâh arasında, fetvâ yok mu bu Aşk'a?..." |Seyyîd M. Nâfî el-Hüseynî
Az Sayfa, Çok His
Bazı kitaplar vardır: Sayfa sayısına aldanıp kolayca okuyabileceğimizi sandığımız… Oysa hikâyesi ile bizi alt eden kitapların sayfa sayısında değildir mahareti…🔥 ‘’Az Sayfa, Çok His‘’ adlı serimizin altıncı bölümünde Franz Kafka ’nın “ Dönüşüm ” adlı kitabı var. Az Sayfa, Çok His denilince Kafka’nın bu kitabı akla gelebilir. Siz bu kitabı okudunuz mu, sizde derin izler bıraktı mı? Yorumlarda Buluşalım 📚
İnadınaEdebiyat
10 Muharrem 1448 – Âşûrâ Günü
Âşûrâ günü, paylaşmanın, kardeşliğin ve güzel niyetlerin hatırlandığı mübarek günlerden biridir. 🤝 Bugün en az on Müslümana birer selâm vermek veya bir Müslümana on defa selâm vermek tavsiye edilmiştir. Selâmün Aleyküm ve Rahmetullahi ve Berekâtühû 💟 Rabbim Âşûrâ gününü tüm ümmet için hayırlara vesile kılsın. 🤲
Din
Yaşanmışlıklar(Muavinlik zamanımdan)
... İsmarlaştı karı ile koca, "Soranlara bol selam." dedi. Daha otogarı çıkmadan, Kadın;"Alo geliyorum." dedi puştuna. Yol epey uzundu, En az 12 saat! Aklım geride bıraktığımız el sallayan adamda, Bedenim ise ihanet kusan kadına, çay ,kola ve kek sunmakta. Kahkahalar mide bulandırır seviyede, İçeriği bilmesem,bende gülecektim belkide. O on iki saat bitmedi, Uyumak yoktu zaten, Yapma diyemedikten sonra, Benim suskunluğum da , Kocaman bir ihanetti. Ve nihayet yaklaştık ineceği perona...
Şiir