📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk mangam ve oldukça değerli benim için. Kardeşim hediye olarak almış , gördüğüm anda kelimenin tam anlamıyla ağladım. Manga okuduğum için farklı ve değişik bir insan değilim yine kendimim. İnsanların 'Animeci' tabiri can sıkıcı. Naruto benim için özel bir yere sahip ve izlerken çok eğlendim bir anime bu yüzden mangası da bir o kadar önemli benim için.