Bizim için elden duadan başka ne gelir? Her vakit Buharî-i Şerif okuyorum.
Bir hatim de ikmal etmek üzereyim, inşaalah duamız Cenâb-ı Hak indinde
müstecab olur.
Memleketin selameti, millet-i İslamiyenin bu beladan
kurtulmasını dua ediyorum. Hastalığım iyi olsun, yine Buharî'ye
başlayacağım.. Çanakkale harbinde hep Buharî okudum. Cenab-ı Hak o vakit bizi himaye ve siyanet etti. Yine eder.
Atıf Hüseyin Efendi'nin Hatıratı'ndan (s. 388)