onur baba

onur baba
@babalos
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlar? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu, bazıları mutsuz? Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmaz? Niye bazılarının çocukları var, bazılarının yok? Niye bazıları başkalarına maaş verdirmeyebiliyor? Besbelli, en iyi durumda olanlar en çok aylık alanlardı.
Sayfa 128·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
"Görünüşüme bakma, içim öldü artık..."
dostoyevski bir keresinde şöyle demişti: "beni korkutan tek bir şey var : acılarıma değmemek."
Sayfa 83·Kitabı okudu
"beni kalbine mühürle... Sevgi, ölüm kadar güçlüdür."
o ana kadar çok iyi öğrendiğim tek şeyi biliyordum: sevgi,sevilen insanın fiziksel varlığının çok çok ötesine geçer.
Sayfa 55·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam