“Aşk nedir,Başkomiserim?”
“Bilmiyorum ki...Sevipte kavuşamamaktır, isteyip de alamamaktır,ne bileyim.Bir insanı Yanında istemektir...Ama Herkesin kendine göre bir aşk tarifi vardır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Varlığını fark edip onu sevebilen ne şanslı...
Ama hayatın bir yerinde, çoğumuz o balonu patlatan birine denk geliriz..Ya ya çok sevdiğinden Sarar sıkıştırır ya da öfke ile doldurur içini, yer bırakmaz başka duyguya