James abi'ye lafım yok.
Adam ( söylenenlere göre ) yıllarca
Uğraşmış, didinmiş ve bu kitabı yazmış.
Amenna !
Ama sanki yazarı
Vekalet verdiği avukatıymış gibi
Kitabı övüp durmayın.
Tamam, alternatif insanlık tarihi açısından
Blavatsky abla ile aynı kulvarda,
Ama yapmayın. Bu sadece bir kitap.
Ve bunu bir insan yazdı.
James abi gayet güzel anlatıyor,
Sembolik, jeolojik ve arkeolojik açıdan
Dolu dolu 5 kitap var. Ama,
Bu kitapta bahsi edilen tabletleri
Sadece James abi görmüş,
Ve Atlantis oradaydı denilen
Okyanusun ortasında hiçbir iz niye yok.
Kocaman bir kara parçası
Nasıl olurda tamamen tuzla buz olup
Yeryüzünden tamamen silinebilir.
İşin özü ( benim açımdan )
Alternatif insanlık tarihi için Yazılan
Bu ve benzeri tüm kitaplarda
Hayali bir kıtayı var edip,
Bakın orada da bu sözler var,