En güzel saatler aslında oturup uzun uzun düşünmek, kitap okumak, okuduğun yazarın ıçsel alemini sorgulamak için yani kafası rahatlar uyudu benim gibilere ise günaydın..
"Her insanda,zihince olsun,bedence olsun,tanrısal nitelikten bir nebze vardır.isa gizemi ,iste bu yüzden,yalnizca belli bir inanç düzenine özgü bir gizem degildir,iste bu yuzden ,yalnizca belli bir inanç düzenine özgü bir gizem degildir,evrenseldir.