Ölü bir psikolog doktorun günlüğünde yazıyordu : bazı insanlar çoktan ölmüştür ama yaşamak zorundadır. Zamanı geldiği ve öldüğünde ise eksik olan toprak üzerlerine atılacaktır.
" Tanrı iyidir diyordu kendi kendine; esirgeyicidir, iyidir iyidir ya, çocuklarımızın kanını da içmemelidir. Oruç da, dua da, ılımlı bir şekilde olmalı; böylesi insan içinde iyi olur, Tanrı için de. "