Jon

Jon
@baroks
Selam, buralarda yeniyim...
iyi olamadık bari kötü olalım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk yalanı söyledikten sonra bir daha konuşmamalı insan.
"Hiçbir zaman masum bir insan değildim: Yalnız kaldığım zamanlar, kafamda canlanan bu kadınlarla, en usta âşıkların bile aklına gelmeyecek sahneler yaşar, sıcak ve zonklayan dudakların sarhoş eden tazyikini ağzımda, hakikatte olabileceğinden birkaç kat daha kuvvetli olarak duyardım. Fakat sergide gördüğüm bu kürk mantolu resim, ona hayalen dokunmama imkân vermeyecek derecede beni sarmıştı."
"İnsanlara ne kadar çok muhtaç olursam onlardan kaçmak ihtiyacım da o kadar artıyordu."
Doğrusu iyi idare etmiştik Doğrusu iyi haltetmiştik Yaşıyanlar unutmuştu bizi Biz öldüğümüzle kalmıştık