Fakat kalbimin içten içe mırıldandığını ve kalemimi engellediğini hissediyorum. Bu sorunları tartışmayı, asla tökezlememiș ve bağışlanmaya asla ihtiyaç duymamış olan dürüst insana bırakalım
Kendimiz tehlike altında kaldığımızda göze almamız gereken risklerin sadece bir bölümünü bizim güvenliğimizi oluşturan şey adına göze almamız kazançlı değil midir?