Başak

Başak
@basak_cgds
Düşündüğümü hatırlıyorum. Ne düşündüğümü bilmiyorum.
... "Bak hele şunun dediği lafa. Açıköğretim okuyo çocuk. Sonunda aynı diplomayı veriyorlarmış zaten. Aynı ders, aynı kitap, aynı diploma anacım." "Ya madem aynı ders, aynı kitap, aynı diploma da bunu niye sokmuyolar okula? Hayır elalemin okuluna bile sokmadığı adami biz evimizde yatırıyoruz. Yeri geliyo koynumuza alıyoruz." ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Nerdesin oğlum sen? Her sabah geç kalıyosun sofraya. Yumurta soğuyo." "Hangi yumurta baba?" "Soğumasın diye yedim işte." "Afiyet olsun babacım."
Sayfa 12 - Küsurat
Kaderimden şikayet olmasın Rabbim amma Bu kadar dert de düşmez bir şairin başına Şad olur belki ruhum dostlar koşup gelirse, Düğüne gider gibi cenaze alayıma!
Sayfa 266
Şiir
"Hiçbir şeye şaşırma, hakikatin de insanların da iki yüzü vardır."