Akari’ye.
Yetişkin olmanın ne anlama geldiğini henüz tam anlamıyla bilmiyorum. Fakat hep bir gün şans eseri bir yerde seninle karşılaşırsam o an gurur duyabileceğin biri olmak isterim diye düşünüyorum.
Nevin sordu ona, niye elini öptü diye.
“Büyüğümüzdür.” dedi Gülsüm Ana.
Ama o gardiyan Gülsüm Ana’dan çok genç. Senden bile genç. Gülsüm Ana neden ona “büyüğümüzdür” diyor İnci?
Kartında şöyle demişsin:
“Çerçevesiz gökyüzünü ve tel gölgesiz güneşi sizinle paylaşmak için hemen yazıyorum.”
Bu cümlenin altını kırmızı kalemle çizmişler. “Güneş” ve “paylaşmak” sözcüklerinin yanına da soru işareti koymuşlar. İdaredeki bıyıklı amcalar bu sözleri anlamamışlar mı? Ben bile anladım.