beyza

beyza
@bbeyzaao
Üstelik belleğim de hiç güçlü değildir.Bunun nedeni, birçok şeyi kafamdan tamamiyle silmek istememdir belki de.Çünkü bizi derinden yaralayan olayları anmamak, tümüyle unutmak,daha doğrusu unutmuş gibi davranmak zorundayız yaşamaya devam edebilmek için.
Sayfa 9
Alıntı
Reklam

beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·59 syf.·
2023 9. kitabı
İlhami Algör
6.2/10 · 34,8bin okunma
İnsanların kaçınılmaz ikiyüzlülüğünü görüyordum.Bir gazozluk dostluklar!Herkes tren yolculuğundaki süreksiz tanışıklıkla yetinir gibiydi.Çok para lafları!Hoşlanmıyordum.Belki her zaman çok param olduğu içindi.Galiba babam,sevgisizlik borcunu bana parayla ödüyordu.Yılda bir-iki kere beni görmeye gelirdi.Neler anlatırdı?Ben hep "gideyim artık" anını beklerdim."-Gideyim artık."Elini uzatırdı.Bu el!..Öperdim.Çabuk kurtulmak için diye düşünürdüm.Yoksa korkudan mı?İşte ben buyum! Çocukluğumda ona benzememek kolaydı."Bıyık bırakmıyacam" "Komisyoncu olmayacam"demek.Çıplak bacaklı kadın düşleri başladı zamanki umutsuzluğum!Hiç kimse erkek yaratılmanın azabını benim kadar çekmemiştir.İçimdeki batılı kadın istediğinden kurtulmak için boyuna okurdum.Olmuyordu.
Sayfa 152·Kitabı okudu
Alıntı