Üstelik belleğim de hiç güçlü değildir.Bunun nedeni, birçok şeyi kafamdan tamamiyle silmek istememdir belki de.Çünkü bizi derinden yaralayan olayları anmamak, tümüyle unutmak,daha doğrusu unutmuş gibi davranmak zorundayız yaşamaya devam edebilmek için.