Kelimeler! Sadece kelimeler! Ne korkunçtu onlar! Ne kadar apaçık, canlı ve insafsızdılar! İnsan kelimelerden kaçamıyordu.Öte yandan kelimelerin ne incelikli bir büyüsü vardı!
Onun sevgisini kıskanıyordu, sevgisini hissetmeyi artık umut edemese de.Ondan haber almak istiyordu, ona ulaşmanın hiçbir imkânı olmadığı halde.Onunla mutlu olabileceğine inanıyordu, artık bir araya gelmeleri imkânsız göründüğü halde.