nis

nis
@beatricevelin
Hangi gecenin uykusundayım bilmem bilemem.
Eğer birine "Seni Seviyorum" diyebiliyorsam, "Sende herkesi seviyorum, seninle tüm dünyayı seviyorum, sende aynı zamanda kendimi de seviyorum" da diyebilmeliyim.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmek bir eylemdir;edilgen bir duygu değil.Bir şeyin "içinde olmaktır",bir şeye "kapılmak"değil.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Edebiyat
Beşinci Mektup
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var. Şimdi nerdesin? Ne yapıyorsun? Güneş çoktan doğdu. Uyanmış olmalısın. Saçlarını tararken beni hatırladın, değil mi? Öyleyse ayrılmadık. Sadece özlemliyiz ve bekliyoruz.
Sayfa 123·Kitabı okuyacak
Alıntı