Bedodeniz

Bedodeniz
İşaret Dili Tercümanı& Eğitmen
331 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
çok doğru değil mi? Bizi üzen kişi neden en sevdiğimiz kişidir'(
"Aşkın insana böyle şeyler yaptırdığını, insanın sevdiği kimseyi üzmekten hoşlandığını bilir miydin?"
Sayfa 104·Kitabı okudu
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan neden her şeyi yıkmaya, paramparça etmeye düşkündür, sorarım size....
Edebiyat
Çok doğru bir tespit:)
"Bana kalırsa insanın en iyi tanımı şöyle olmalı : iki ayaklı nankör bir mahlûktur."
Sayfa 34·Kitabı okudu
Edebiyat
"Yalnızlık korkusu zehirden beterdir."
7/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2021 60. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Ağustos 2021 08:19
Modern Klasiklerde Zweig'ın yeri bir başkadır benim yanımda.İlkkez "Satranç" kitabiyla tanışıp hayranlığım o zaman başlamıştı.Birgün yine kitapçımdan psikoloji kitabı isterken bana psikoloji okumak istiyorsan Zweig'ın kitaplarını oku demisti,gerçekten de yazar kitaplarında karakterlerinin ruh halini çok iyi yansıtıyor.Kitapların sayfa sayısı az olsa da kitap bittiğinde sanki yüzlerce sayfa okumuş ağırlığında hissediyorum. Yazar Clarissa'da savaşı zorluklarını mücadeleyi bir kadının gözünden anlatıyor ve duyguları o kadar güzel yansıtıyor ki Bilinmeyen bir kadının mektubunda da kendi kendime düşünmüştüm bir erkek kadının hissettiğini özellikle sadece mektup yazarak 62 sayfalık kitaba nasıl sığdırır diye şimdi Clarissa da iyice emin oldum ki Zweig yazarsa hisseder ve okuyucuya da hissettirir.Bir kere daha kadının gücünü gördüm bu kitapta bir kere daha iliklerime kadar hissettim çaresizliği. Bir kadının kendinden başkasına ihtiyacı olmayıp içindeki güçle neler başarabileceğini gördüm.Zweig'ın tek tamamlayamadığı kitap olduğu o kadar belli ki, bitse mükemmel ötesi olabilecek bir kitap ama intihar etmesinden dolayı son sayfalarının yayıncısı tarafından yazılması kitabın verdiği etkiyi yitirmesine sebep olmuş,okurken Zweig'ın bıraktığı yerin neresi olduğunu hemen anlıyorsunuz zaten. Ama genede herkesin okuması gerektiği bir kitap olduğunu düşünüyorum Ben severek ve yine yeniden Zweig'e hayran kalarak kitabı bitirdim.Tavsiye edebileceğim bir kitap okudum.
Edebiyat
ClarissaStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201717bin okunma

Bedodeniz

, bir kitap okudu
7/10
·184 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 60. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 17bin okunma