Konumlarına göre yalnızca görünüşte farklılar, özleri aynı. Bizim artık annelerimiz, büyükannelerimiz gibi düşünmediğimizin içlerinden biri olsun farkında mı sence? Artık 'beyim, beyim' diye sızlanıp durmadığımızın, kendi kendimizin efendisi olduğumuzun, kısacası kölelere özgü o eski fikirleri ortadan kaldırdığımız farkındalar mı?