Yani sizce insan böyle sistemlerden mi oluşur? Kan dolaşımı sistemi, belki düşünme ya da üreme sistemi... Peki ya bu mekanizmaları bilmek bize ne kazandırır? İnsanların neden doğup öldüğünü, niçin yaşadığını açıklayabilir mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman geçip gitti ve etrafımdaki hayata karanlık çöktü. Kitaplar ve anılar üst üste yığılıp yoğunlaştı. Her kitapta bir hakikat kırıntısı vardı ve her anı bir kırıntıya, insanın ilişkilerin gerçek doğasını boşuna öğrendiğı, bu tür bilgilerin onu daha bilge kılmadığı cevabını veriyordu.