Begüm

Begüm
@begumnyeli
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgiyeydi ilk açılışı gözlerimizin, sırf onaydı...
Sayfa 17·Kitabı okudu
İçimde dışarı çıkmak isteyen bir şey vardı, ben onu yaşamaya çalışıyordum yalnızca. Neden böylesine güçtü bu?
Sayfa 119·Kitabı okudu