1K’nın birçok ortamında bulunduktan sonra sizlere tek bir şey söylemek istiyorum: Burayı fazla ciddiye almayın. Sevdiğiniz birkaç okur, sohbetinden keyif aldığınız birkaç kişi size fazlasıyla yeter. Alıntılarınızı, incelemelerinizi ve düşüncelerinizi paylaşın, sonra yolunuza devam edin. Sıkıldınız mı?? Hesabınızı dondurun, uzaklaşın. Emin olun hiçbir şey kaybetmezsiniz. Milyonlarca üyenin bulunduğu bu platformda herkesin bulunma amacı farklı. Kimisi gerçekten okumak ve yazmak için burada, kimisi ise bambaşka sebeplerle. Bu yüzden herkesten aynı yaklaşımı beklemek sadece sizi yorar. Kısacası, beni takip eden ve düşüncelerime değer veren okurlar; kendi çevrenizi oluşturun, kitaplarınıza ve güzel sohbetlerinize odaklanın. Geri kalanını çok önemsemeyin. Gerekirse uygulamayı da bırakın gitsin. İyi günler…