Ben aşkı Her hatasında affettiğim Uzaktan da olsa kendi içimde sevdiğim Başkasını sevmesine rağmen onu beklemek Bi umut beklediğim kendim den öğrendim...
Kuşlar söyledi..
Rastlaşırdık, Balıkçıların kovasına atamadığı sardalyaların önünde Başlarımız oynaşırdı balığın huzurunda, ben diye diye Anlamazdık, yüreklerin kanat çırpınışlarının sen sen dediğini Evet, getirdim sana bir leylak dalı Sen açtın bana bahçelerini salkım salkım Artık gel yamacıma yasla başını boynuma Kanatlara lüzum yok, görmüyor musun uçuyoruz zaten diyar diyar..
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Beklemek lazım; gönlü hoş tutanı, gönülde yer bulanı, başka gönülde gözü olmayanı… Cahit Zarifoğlu
Sabır, sadece beklemek değil; beklerken kalbi koruma sanatıdır. Çiçeğin açması için toprağın uyanmasını, güneşin doğması için gecenin bitmesini beklemek gibi, hayatın da kendine has bir zamanı vardır. En zor zamanlarda bile kalbinizi dingin tutabildiğiniz, sabrın meyvesi olan huzura ulaştığınız, sabrınızın sonunda gönlünüzün ferahlıkla dolduğu bir gün dilerim. 🌸🍃
Sabır, beklemeyi pasif bir eylem olmaktan çıkarıp, zorlukların geçeceğine olan inancı nakış gibi ilmek ilmek işleyerek, zamanın olgunlaştırdığı meyveyi sükunetle bekleyebilme erdemidir.
İyi Pazarlar
Bugün de erkenden uyandım Kimse beni beklemiyordu Yine de perdeleri açtım Belki sabahın bana söyleyeceği başka bir şey vardır diye Meğer güneş Herkesin evine aynı sıcaklıkla uğruyor İnsanların içine değilmiş Çayı iki bardaklık demledim Bu alışkanlığı ne zaman edindim Hatırlamıyorum İkinci bardağın buharı Bir süre karşımdaki sandalyeye baktı Sonra yavaşça dağıldı Ben de dağılan şeylerin Arkasından konuşmamayı öğrendim Eskiden pazar günleri Bir ses beni evden çıkarırdı Şimdi ayakkabılarımı ben çağırıyorum Onlar da uzun zamandır Kapının önüne kadar gelip Geri dönüyorlar Bazen camı açıyorum Karşı apartmandan kahkahalar geliyor Bir tabak sesi Bir çocuğun koşuşu Bir annenin telaşı Ben hiçbirine imrenmiyorum