"Gelememeyi sen anlat, gidememeyi ben anlatayım. Gözüm değil gönlüm kaldı; Beklemek değil özlemek yordu. Hani derler ya; Aşk arafta bir yoldu, Giden gitti dönen yoktu..."
Alıntı
Herşeyin helalini istemek ve beklemek gerekir.
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Beklemek, insanı bazen umuta bazen umutsuzluğa sevk eden bir kavram. Umutlu bekleyişte kendinizi kötü hissetmezsiniz sadece sabırsızsınızdır. Bir an önce beklenen her neyse ya da her kimse gelsin istersiniz bu oldukça kolaydır ama asıl umutsuz bekleyiş var ya işte o insanın içini kemirir. Beklenen kişi ya da şeyin gelmeyeceğini bile bile beklersiniz. Bu yıllarımızı elinizden çalsa da beklemeye devam edersiniz.
1K’nın renkli renksizleri…
1K’nın birçok ortamında bulunduktan sonra sizlere tek bir şey söylemek istiyorum: Burayı fazla ciddiye almayın. Sevdiğiniz birkaç okur, sohbetinden keyif aldığınız birkaç kişi size fazlasıyla yeter. Alıntılarınızı, incelemelerinizi ve düşüncelerinizi paylaşın, sonra yolunuza devam edin. Sıkıldınız mı?? Hesabınızı dondurun, uzaklaşın. Emin olun hiçbir şey kaybetmezsiniz. Milyonlarca üyenin bulunduğu bu platformda herkesin bulunma amacı farklı. Kimisi gerçekten okumak ve yazmak için burada, kimisi ise bambaşka sebeplerle. Bu yüzden herkesten aynı yaklaşımı beklemek sadece sizi yorar. Kısacası, beni takip eden ve düşüncelerime değer veren okurlar; kendi çevrenizi oluşturun, kitaplarınıza ve güzel sohbetlerinize odaklanın. Geri kalanını çok önemsemeyin. Gerekirse uygulamayı da bırakın gitsin. İyi günler…
1000Kitap
Neden yolunda gitmiyor hiçbir şey. Neden her şey üst üste gelir ki ? Neden bu kadar benciliz benciller ???
bir yıl sonra yanında olmaz o kaşarlar, sen onları taşıdığın sürece taşırlar.