Günaydın...
" Gidelim buradan. Göğsünü sıkan, içini daraltan o laneti geride bırakıp gidelim. Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık. Yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim. Gidelim buradan. Burası bizim değil. Nasıl başederiz bu kadar saçmalıkla? Her şeye sıfırdan başlanabilecek bir yerlere gidelim. Gidelim buradan. İlaçlarını yanına alma. Kitaplarımı almayayım ben de. Biraz da onlar çıldırtmıyor mu bizi? Havası ilaç, denizi kitap bir yerlere gidelim. Gidelim buradan. Bıktım tepemizde sallanan manasız sorulardan. Soru sorma artık bana. Soru sormayayım sana. Her türlü sorunun tedavülden kalktığı bir yerlere gidelim. Gidelim buradan. Burada insanlar kötü. Hep bir şeyler anlatmamızı bekliyorlar, hep bir şeyler anlatmamızı isteyecekler, bitmeyecek bu hiç bitmeyecek. Kimseye bir şey anlatmak zorunda kalmayacağımız bir yerlere gidelim. Gidelim buradan. Bak uyuyamıyorum yine. Senin de uykuların defolu, bölük pörçük. Huzur içinde uyuyabileceğimiz bir yerlere gidelim. Gidelim buradan. Ya sen bana gel ya da ben geleyim sana. Sonra gidelim. Hadi..." Ali Lidar youtu.be/9B4LrEUqJOA?si=...
Şiir
Dünyada Çok şey bildiğini sanan insanlar varken, Ben sadece hissediyorum. Hem de çok…
İnsan
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Arada canın sıkılıyor bence diyon ki bi başın ağrısın senin Allah'ını al kopar götür sen de rahatla ben de rahatlayayım
Bir de düşünceler iç içe olmasa böyle yazmazdım dgdhd
Ya bir de şunu söyleyeceğim olduğum kişiden memnunum o olsaydım bu olsaydım düşüncem yok iyi ki değilim yine de ben ayrı olayım.Fiziksel özellik olarak daha açık saç rengi isterdim evet ama sapsarı bir saç da değil açıkçası ya da mavi göz fln bilmiyorum ya kendime böyle alıştım yok.Bir okuduğum şey sinir bozucu geldi de ondan.O karakter ben olamaz o karakteri ben sevmiyorum yani ben kendimi seviyorum ona benzemek isterdim şu bu gereksiz.Olmak istediklerim açısından daha çok kişilik özellikleri diyebilirim işi zamanında yapan rahat ertelemeyen biri olabilirdim bunu isterdim rahatça işleri halleden ve çevrede farkedilen biri olmak isterdim o aura bende yok sanırım en büyük sebep iyi bir dinleyici değilim.Bazen de değişik konuşurum dgdhd anlamsız bunu exte de gözlemledim iyi iyi devam etsin masum duruyor dhdhdh cool durmasın fazla.
"Ben insanları arabanın camına vuran yağmur damlalarına benzetiyorum. Bazen bir damla aşağıya doğru kayarken, başka bir damalaya karışıp güçlenerek daha hızlı ilerler, ben de sana karıştım aşkım.. İnsanlar acımasız, savurgan. Hiçbir şeyin sonu gelmeyecekmiş gibi davranıyorlar, birgün şoförün camı açabileceğini hiç düşünmüyorlar.
Ama ben bu kadar acıyı, sen de başkalarına benzeyesin diye çekmedim. Cemil Meriç