"Herkes sorunlu, ben normalim," diyebilen birinin aynaya borcu vardır.
Sayfa 30
Alıntı
"Herkes sorunlu, ben normalim," diyebilen birinin aynaya borcu vardır. İnsanları kategorilere ayırmak, seni güçlü yapmaz; sadece acımasız gösterir. Çünkü en ağır hastalık, kendini kusursuz sanma körlüğüdür.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“…ama bana benzemediğinden eminim. Ben normalim, normal olmayı seviyorum. Ancak normal genelde en pahalı bungalovlara ya da özel teknelere davet edilmiyor, anlıyor musun?”
Sayfa 175·Kitabı okudu
"Herkes sorunlu ben normalim" diyebilen birinin aynaya borcu vardır. İnsanları kategorilere ayırmak, seni güçlü yapmaz; sadece acımasız gösterir. Çünkü en ağır hastalık, kendini kusursuz sanma körlüğüdür.
“ Herkes sorunlu, ben normalim,” diyebilen birinin aynaya borcu vardır. İnsanları kategorilere ayırmak, seni güçlü yapmaz, sadece acımasız gösterir. Çünkü en ağır hastalık, kendini kusursuz sanma körlüğüdür.”
"Benim normalimle seni normalin aynı değil." "Senin normalin ne?" Düşünceli düşünceli tavana baktı. "Hiçbir şey." "Ne demek istiyorsun?" "Benim normalim hiçbir şey değil. Ben sadece.... varım. Ama yokum. Bilemiyorum- açıklamak zor."
Alıntı