"Mavi...Senden önce ben öleyim. Lütfen senden önce ben öleyim. Yokluğunu kaldıracak kadar güçlü değilim." KELEBEKLER BIR GUN YAŞAR-HELINMAVI1
Bir yaz kışı gel yanıma Uzaklara dalalım yalnızlıkla Ah ne kadar da yaralı Karanlıklara karşı Söyle içinden geleni Beni sana vereni Uzaklara dal, bir parça bana kal Nedir bu, bir nasır dertleri Ah ne kadar ümitsiz bir hâldir bu Kimim, neyim ve kimin derdiyim Ve ne midir Bendeniz yalnızlığa kadar yalnızım Yalnızlık olana kadar yalnızdım. Gökler yaşasın kaderimle Kış yaz ayazına kalsın Ve ben öleyim Senin bilinmeyen kollarında.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Yemyeşil Bir Yıkım
Sen emret, ben uğruna öleyim, Yeter ki o gözlere kurşun dökeyim. Zaten çılgın aklım seni görünce gidiyor, Avareyim, deli gönül hep seni istiyor. Hadi durma, koş gel yanıma, Yıkılıyor dünyam, bakınca yemyeşil gözlerine. Sana olan bu çılgınca sevdamla, Emrine amade, uğruna köleyim. Ben senden ölene kadar vazgeçmem, Öl de öleyim ,yollarına toprak olayım. Geçtiğin o dikenli yollarda, Ayağına batacak diken ben olayım... Sen yeter ki iste sevgilim, Ben sana her mevsim gül olur açarım. -turna 19.06.2026
Şiir
Ne olacağını kestiremiyorum ama çok sevdiğim bir kız kardeşsin
Bugün biraz kalabalık şekilde çarşıya giderken mesajını görmüştüm. 2-3 kez okudum. Hem şaşırmıştım hem de böyle olumlu beklememiştim. Baya ay geçmişti. İkimizde zor bir dönemden geçiyorduk ve bir şey baya patlak vermişti. Konuşsak da pek ortayı bulamamıştık ki yolları ayırdık. Ama ben onunla kavga etmeyi geçtim bu raddeye gelebileceğimizi ne düşünmüş ne de ihtimal vermiştim: Kırılmıştım sonrasında anlaşılmamıştım. Yine de konuşmayı tercih ederken daha kötü olmuştu ki kopmuştuk. Ondan sonra hiç yazmadım o da yazmadı: Zaten ortada kopma olmuşsa ben hiç yazmazdım. Üzülürdüm vs. ama "Bitti." diyebiliyorsak bitmiştir. Ya da niye başlasın: Başlayacak şeye niye bitti densin? Benim o tarz durumda sonradan yazma gibi bir alışkanlığım yok. Ki kendimde de gerçekten bitirmişsem: Sebep tek başıma bana aitse özür dilemek için yazardım o da yeniden başlasın diye değil. Hata yaptığım ve anladığım, amacımın o yönde olmadığını belli etmek için. Herhangi bir olayın halledebilme süresi benim için en geç 3 gündür. O zamana kadar beklerim sonra beklemem. Bu kim olursa olsun silerim. Bazen değer verdiğin için bir şeyleri sineye çekersin ya, tam orada daha feci kırılırsın. İşte o tarz bir şey olmuştu bana. Bir de onu cidden çok sevip değer vermiştim: İlk kez bir kızla o kadar yakın bağ kurmuştum. Ve pek sosyal değilim. Normal aramalardan nefret ederken görüntülülere hiç tahammülüm olmazdı. Sevmiyordum. Ama onda aynı vakitte kendimize kahve yapmış ve görüntülü ilk buluşmayı gerçekleştirmiştik. Yabancı olduğum bir şeydi ama o buna değerdi ve hiç zorunda hissetmiyordum aksine heyecanlı ve keyifli geçmişti. Zoom' dan seçtiğimiz bir diziyi birlikte izliyorduk. İçerik ona biraz sıkıcı geldi ya da biraz yavaş ilerler gibi. O yüzden bir yerde mayışıyordu. Bu halleri komik ve tatlıydı. Beğenmediyse
Hayata Dair
Zaaf
Kaybedecek çok şeyimiz var. Bizi seven ve değer veren insanlar, üzerinde emek harcadığımız projelerimiz... bizim hayatımız değerli efendim! Trafikte gereksiz hız yapan kendi hayatını ve başkasının hayatını tehlikeye sokan insanlar beni düşündürür. Hele sudan sebeplerle tartışma çıkaran insanlar bunu neden yapar? Çoğunun kaybedecek bir şeyi yoktur bunu bile isteye yapar. Senin var efendim! Uzak dur. Onun ağlayanı yoktur senin var. Senin kaybedecek çok şeyin var. Bu bir gurur meselesi değil. Bu bir sorumluluk. Tek bir biletin var. Harcamamalısın. Bu yazı, zaaf kelimesinin sözlükteki anlamına bakılarak yazıldı. Arada bir anlamını bilsek de ihtar almak için sözlüğe bakmak şart oluyor. Zaaf - Ah Ben Öleyim Yollarına open.spotify.com/track/1xVLRgRdo...
Duygu ve Düşünce
Evvel ben öleyim, ben seni beklerim...
Yağmur yağar taş üstüne Bir yar sevdim baş üstüne Sensiz gün doğsa gölgem yok Yağmur yağar gül üstüne Evvel benim gel üstüme Ahirim varmış fikrim yok Hüsnü Arkan *Koyu kısım efsane değil mi? youtu.be/2lEkmTycteI?si=...
Müzik