yazarım, çizerim, okurum, duyarım, görürüm, sezerim, bilirim, hazırım, denizim, boğul bendeee derinlerdeee..
Evet bende bendeee

Cindy.

@Iremvebenbidekenan
·
Fotoğraflarda bence gozum kötü çıkıyor o yüzden direkt bunu atcammss
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Erkek kitap karakterleri ile 5-4-3-2-1
Hep ۶ৎ Ophelia hanım ve aybüke y. hanım mı akımları gündeme getirecek/yorumlayacak sıra bendeee ndndndnd Favorim olan 5 erko karakter Ömer Seyrihan Tozlu Pembe I Timur Tönge Bülbül Kapanı I Bay Darcy Gurur ve Önyargı Duha Tunus Saka ve Sanrı Aytun Karavera Ay Düğümü Sevmediğim 4 erko karekter(Kötü karakterler dışı) Karun Kalender Saka ve Sanrı Savcı Gevheri Medusa'nın Ölü Kumları 1 Songur Yakut Kasırgaya Kanan Saka Ateş Alanguva Ateşpare 1 Tanıdığım birine benzettiğim 3 erko karakter Ceyhun Çapkın(öğretmenime) Operatöre Bağlanıyorsunuz - 1 Onur zorlu(sınıf arkıma) Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi — Beşinci Perde Murat Batı Tezcan(Babama) (💙Benim yazdığım kitap💙) Abim gibi gördüğüm 2 erko karakter Kubat Yürek Kazazede Arın Lordlar ve Varisler Evlenmek istediğim 1 erkek karakter Ömer Seyrihan
Bendeee
Bende senin enerjinden istiyorum diyor Kızım ne enerjisi deliyim ben...
1000Kitap
Evine git deseler sana gelirim, pencereyi aç bir hava al deseler fotoğrafını açarım. Öyle bir sevdasın ki bendeee