Oysa yüzde doksan sekiz başarısızlıkla sonuçlanmıştır tarihte suikastlar. Neden? Çünkü kendi kendini yıldırır çoğunlukla aylıklı öldürücüler. Yakalanma korkusuyla, son dakikada dehşete kapılır bunların çoğu. Ya kendini yakalatır sersemleyip. Ya da cezadan kurtulmak için ele verir arkadaşlarını. Bu işlere akıllı olan ya hiç girmez ya da yüzde yüz sıvanır. Cıvık heriflere öldürttüğün leşi atlayıp nereye gidebilirsin? Suikastla ele geçirdiğini suikastla geri alırlar senden. Arada işlemek zorunda kalacağın en rezil suçlar da cabası.
Hemen her yerde ve hele ilim ve irfanın zayıf bulunduğu memleketlerde hile, aldatmacayla daha çok iş görülür. Güya bütün insanlık yalanı, dolanı ortadan kovarak adalet ve hakikati en saygın makama geçirmek için uğraşıyor. Maazallah böyle bir felaket gerçekleşirse hep siyasetler, ticaretler, işlemler durur. Bütün dünya altüst olur.