berfin gündüz

berfin gündüz
@berfinnng
@berfiin_gndzz
yeni bir savaşa katıldı bütün kavgaların yedek neferi selim. (ben neyim, ne değilim?) herkes mutlu ve sorumsuz herkes olumlu, ben olumsuz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
biliyor musun gitgide yaralanıyoruz şurdan burdan
Hakiki saadet gibi, felaket de bizi hülyaya sürükler.
..Ne dem bâkî, ne gam bâkî
“Hangi günü gördün akşam olmamış?” “Kaç geceyi gördün sabaha varmamış?”
Sen bir yıldızsın, zifirin bile örtemediği.