Berivan Aysel

Berivan Aysel
@berivanaysell
7 mayıs
İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de aptaldır :)
Aptal mıdır nedir? Boyuna kitap okuyup düşünür
Sayfa 25
İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Şu an aklıma Hababam sınıfında çok kısa bi sahne var adınız asiz mi diye o geldi birden Şu dakika aşırı komik geliyo durduk yere neşelendim bırakıyorum belki gülersiniz 😀