Berivan Aysel

Berivan Aysel
@berivanaysell
7 mayıs
Söyleyin bana, hepimiz birlikte neden kardeş gibi olamıyoruz? Neden en iyi insanlar bile her zaman diğer insanlardan bir şeyler saklıyor, bir şeyleri geride tutuyor gibi gözüküyor? İnsanlar neden gönüllerinden geçeni karşısındakine doğrudan söylemiyor? Herkes olduğundan daha sert, güçlü gözükmeye çalışıyor. İçinden geçenleri çabucak söylerse haksızlığa uğrayacağından korkuyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
36:)
Siz fantezi dünyalarınızda bizlere roller biçerken biz yaşamaya çalışıyoruz, alnımızın teri, aklımızın fikri, hayallerimiz ve amaçlarımızla.
Adalet algısına karşı hep içimde olan bir cümleye rastladım. Adı adalet :)
Eğer dünyada gerçek adalet olsaydı, bir yanda elinde çok fazla parayı nasıl harcayacaklarını bilmeyenler varken, bir yanda da açlık çeken çocuklar olmazdı.
Görüyor musun, insanların geleceği nasıl ufacık, bilmeden yapılmış bir hareketle değişiyor?
I’m thinking of ending things•
İnsan umudunu kaybetmek istemez. Her şeyin iyiye gideceği inancı insana özgü bir fantezidir ve belki de insana özgü olan işlerin düzelmeyeceği bilincine bağlıdır. İnsan ölümden kaçamayacağını bilen tek hayvandır. İnsan bunu yapamadığından umudu icat etmiştir.
Film