Yazın bisiklet sürmeyi, kışın yürüyüş yapmayı, karikatür dergilerini, Doctor Who ve Gumball izlemeyi, Van Gogh’un Yıldızlı Gecesini, bunların yanı sıra çay içmeyi çok severim.
Bugün işe gelirken dolmuştan inen bir adamın elindeki teneke içecek kutusunu iner inmez yere fırlattığını gördüm. İnsanlar nasıl bu kadar umursamazca çevreyi kirletebiliyor anlamıyorum. Kimse görmezken bile yapılması etik olmayan bu davranışı nasıl bu kadar doğal hale getirebiliyorlar mesela? Kalkıp bir şey dersen muhtemelen çocuk gibi "babanın sokağı mı sana ne kardeşim" gibi bir cevap gelecek ama babamın sokağı değilse de hepimizin sokağı, bu demek oluyor ki benim kadar senin de görevin o sokağı temiz tutmak. 80 milyonun 70 milyonu çevreci olsun kirletmesin çevreyi, geriye kalan 10 milyonu yeter geleceğimizi karartmaya. Lütfen artık bunun da bir cezası olsun, karşıdan karşıya geçen yayaya bile ceza yazan polisler yere çöp atıp hepimizin hayatını tehlikeye atanlara neden ceza yazamasın ki?