Herkes yaşamının bir döneminde cool olmayı istemiştir.
Lisenin bitimine doğru hissettiklerimin sadece yarısını dile getirmeye karar vermiştim. Nedenini hatırlamıyorum ama kararımı yıllarca uyguladım. Sonra bir baktım ki, artık duygularımın yarısını söyleyemeyen biri haline gelmişim.