berra

"İnsan kendini anlatmaktan bıkıyormuş.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ayrıca, mutlu olduklarını ileri süren insanlar, genellikle hoş karşılanmıyordu: Birkaç yıl sonra sizi de görürüz, deniyordu.
Herkes biliyordu ki, bu dünya aslında yoktu; bunu Hikmet de biliyordu.
Çok az gülümserdi ama gülümsedi mi karşısındaki adeta çarpılırdı.
Olmamak daha iyi demek ki, bazen olmamalı bazı şeyler ki başka şeyler olsun.

Batuhan

@Gravee
·
"Aynı şehirde, sen varsın, ben varım, biz yokuz.'' Cemal Süreya
Şiir