Sevgili kendim;
Bazen niyet, bazen görüş, bazen yaşayış. Görmek görünenden, gösterilenden daha derinini kalbinde hissettiğin an başlıyor. İyi ya da kötü. Kalbine güven, sızladığı an korumasını bil. Yaşam bir kere verildi sana, kırık bir kalple bakamazsın hayata. Hayat bu kadar sisli bakışlar için çok güzel ve yaşanılır. Zamanı geldiğinde kabuğundan çıkmayı, konfor alanını terketmeyi öğren. Korkma en fazla düşer, yeniden başlarsın. Sancılı bir döngü bu. Her duygunla yeniden sınanacaksın. Kendine bak, tam anlamıyla. Yatırımı kendine yap. Seni senden başka kucaklayan olmayacak ama ay ışığı daima orada kalacak..