Peleseywanok

Peleseywanok
@besher
Yorgunum ama en çokta kararsız. Bana bişeyler söyle Herhangi birşey Birsey işte..
ELT
Almanca öğretmenliği
Amed
15 Aralık 1993
10 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
İnsanlar her acıya bir sorumlu bularak rahatlama yolunu seçmez mi zaten.
Sayfa 122
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım? - Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. Hatta onu dinlemiyormuş gibi yapsan da o gene oradadır, göğsündedir; hayat ve dünya hakkında ne düşündüğünü sana tekrarlamayı sürdürecektir. - Bir hain olsa da mı? - İhanet, senin beklemediğin bir darbedir. Ama sen yüreğini dinleyecek olursan, sana baskın yapmayı hiçbir zaman başaramayacaktır. Çünkü onun düşlerini ve arzularını tanıyacaksın ve onları hesaba katacaksın. Hiç kimse kendi yüreğinden kaçamaz. Bu nedenle en iyisi onun söylediklerini dinlemek. Böylece, kendisinden beklemediğin bir darbe indirmeyecektir kesinlikle sana.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Edebiyat
" İnsana inanılır mı hiç? Ah, seni küçük budala. "
"Hayattan öğrendiğim bir şey var. Her yerde kötülük çok kuvvetli ve zor yeniliyor. İyilik daha zayıf kalıyor."
Sayfa 66·Kitabı okudu