sappho

sappho
@bevgusu
“Ben bunun üstesinden geldim.” “O kişi, benim dengemi bozmaya değecek biri değilmiş.” “Ve ben artık orada değilim.”
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(...) adalet ortadan kalkınca öylesine güçlü bir saçmalık girdabı oluşuyordu ki bunun karşısında söylenebilecek her sözün anlam ve ciddiyetini bir kara delik gibi yutuyordu.
Sayfa 282·Kitabı okudu
İnsan, en sevdiklerinden birini bile toprak altına göndermişse; mezarlıklar, gözüne ev gibi görünür artık.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Başarısız intihar mektubu
Dünya senin kadar temiz kalmayı beceremiyor ve sen suskunluğunu koruyorsun.
Sayfa 48·Kitabı okudu
"sana büyük acılar vereceğim, çünkü senin büyük Sevinçler yaşamını istiyorum." Oruç Aruoba
Sayfa 79·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan