-Bilmiyorum.
-Babanı da mı bilmiyorsun? Babandan da haber yok mu?
Çocuk yine bir şey söylemedi. Satıcı işi şakaya getirerek sormaya devam etti:
-Sen de hiçbir şey bilmiyorsun be arkadaş. Öyle olsun, canın sağ olsun. Al bakalım şunu. (Avcuna şeker doldurarak çocuğa uzattı.)
Bu yıl keşf etdiğim benim için özel 10 kitap:
1.Uçurtma Avcısı-Khaled Hosseini ( bu kitapta hiçmi gülmedim, evet hiç gülmedim )
2.Ustam ve Ben - Elif Şafak ( yeri başka bu kitapın Çoto deyince yüzüm güler )
3.Şeker Portakalı-José Mauro De Vasconcelos ( ağladığım ilk kitaptır kendileri :) )
4.Yağmur sonrası-Sarah Jio ( aşk kitabı deyince henüz aklıma bu kitap gelir )
5. Beyaz gemi- Cengiz Aytmatov ( Orozkulu öldüresim geldi :) Sonu şaşırtıcı güzel bitti )
6.Fareler ve İnsanlar-John Steinbeck (aşktan başka da şeyler var hayatta sadakat ve dostluk gibi )
7.Bin muhteşem güneş- Khaled Hosseini ( Khaled Hosseiniye şapka çıkarasım geldi kadınları bu kadar derinden anladığı için )
8.Aşk- Elif Şafak ( bu kitap özeldir çünki yarım bırakıp ardından 1 yıl sonra başlamıştım )
9.Böğürtlen kışı- Sarah Jio ( bir oyuncak ayı için bile gözleri dolarmı insanın :)) )
10.Leyla- Alexandra Cavelius (2014ün tüylerimi diken diken eden kitabı)
İlgimi çekmemişti ilk başlarda okumaya başlayınca ne kadar sürükleyici ve insanı etkileyen bir kitap olduğunu anladım, psikoloji türünü sevenler için öneririm.
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 201870,1bin okunma