Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı hem her şeyimiz vardı hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana...
"Aynı yoldan dönelim. Arabayla tekrar Garda Gölü'ne, daha önce gittiğimiz yere gidelim. Bir kez daha farkına varalım. Çünkü insanın bir kez sahip olduğu şey asla yok olmaz. Yaşadıklarımızı yeniden hatırlayalım ve onlara bir kez daha tutunalım. Belki de bize kalon sadece geçirdiğiniz o anların hatıraları olacak."