BeyzaÇ

BeyzaÇ
@beyzacalkr
Sonra neden sevinçler değil de acılar gidip gidip geçmişten karşılık bulur kendine? Ve neden insan, ne kadar acı geçerse geçsin, çocukluğunu okşar durur yaşlandıkça? Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

BeyzaÇ

, bir kitap okudu
9/10
·536 syf.·
122 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Nazan Bekiroğlu
8.8/10 · 34,1bin okunma
“Çünkü birinin ölümü her birinin ölümü gibiydi. Çünkü her insan bir evrendi ve her ölüm evrenin sönüşü demekti. Bu yüzden bir tek masumun dahi öldüğü yerde hiçbir haklı gerekçeden söz edilemezdi. Savaş insanı canavarlaştıryordu ve insanın insana ettiğini kimse kimseye etmiyordu.”
Sayfa 496·Kitabı okudu

BeyzaÇ

, bir kitabı yarım bıraktı
%57 (153/265 syf.)
M. Kemal Sayar
8.3/10 · 3.419 okunma

BeyzaÇ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
3 günde okudu
·
2024 5. kitabı
Fatih Duman
9/10 · 976 okunma