Dizisi başlamadan yıllar önce okumuştum Üç Kız Kardeş'i. Beni, okumaya teşvik eden , sevdiren kitaplardan. İclal Aydın'ın duru anlatımı ile akıp gidiyor. Tek gecede soluksuz okumuştum. Her cümlede anlatılan gözünüzün önüne geliyor adete. Ayvalık'ın renkli sokakları, evleri, karakterlerin simaları dahi net bir şekilde beliriyor. Eğer o yıllara özlem duyuyorsanız, sıcacık bir aileye hasretseniz, çiçek kokularını hayal ederek gününüzü güzel kılmak istiyorsanız muhakkak okuyunuz efendim. Emin olun kitabı dizisinden katbekat daha güzel.