Yaşadığımız koşulların, içsel ıstırabın hatta kendi duygularımızın ve düşüncelerimizin esaretinden özgürleşmek; karanlığa yüzünü dönebilmek ve sonunda karanlığın da aydınlıktan ayrılmaz olduğunu görmekte yatar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimde değildim. İlginç bir deyim, değil mi? Oradaydım ama yoktum. Kendime üçüncü şahıs gözüyle bakıyordum. Benimkine benzeyen ama benim olmayan bir hayattaki karakterdim. Onu çok özlüyorum ama aynı zamanda kendimi de özlediğimi hissediyorum. Acı çekmek böyle bir şey.