Hepimiz bir zamanlar "birisiydik" şimdi ise bize kesin anlamda birer hiç gibi davranılıyordu. Kişinin kendi içsel değerine ilişkin bilinci daha yüce,daha tinsel şeylere demirlenmiştir ve kamp yaşamı tarafından sarsılamaz; ama tutuklular şöyle dursun, özgür insanlardan kaçı böyle bir bilince sahip ki ?