Not
Toparlanmaktan bıktık hafız!!! Bir kerede biz dağıtalım….
Duygu ve Düşünce
Size Barış Deniliyor
“Ey ölüm terzileri, ev yıkıcılar, sürgün ustaları... Ey bir halkı dizlerinin üstünde görmekten gönenen sahte eşitlik! Ey korkuyu sevgi sanan aşağılık duygusu. Siyah ve beyaz dışında renk tanımayan alacakaranlık. Iki yanında iki süngüyle şımarık cesaret. Konuşmak yerine bağıran özgürlük. Ey gülerken ısıran iyilik, aşağılayan özveri, cezasız suç. Ey dağları düzlükle ölçmeye kalkan sığlık. Çokluğuna güvenen yanlışlık Bir suçu, daha büyük bir suçla hafifleten tükeniş. Kendinden korkan öfke. Kan ter uykulara yastık olan taş. Ey başkasının bahçesindeki gergedan. Bir halkın türküsünü odalarda boğacağını sanan sağırlık. Ey dağları evlerin üstüne yıkan cinnet. Ey narcissus. Kan ve gözyaşı. Yalnız gövdesiyle var olan sev-gisizlik. Kendi ışığıyla yanan pervane. En yüce değeri zulüm olan ahlak! Ordularıyla soluk alan haksızlık. Ey kardeşliğin süregen kışı. Bir halkın onuruna yağan kar. Size, BARIŞ deniliyor. Artık ölülerimizin ışıksız gözlerinden değil, güneşle yunmuş pencerelerden bakmak istiyoruz dünyaya. Ciğerlerimiz soldu dağlardan kopalı. Evimiz gökyüzüydü sizden önce. Bahçelerimizi yeniden kurmak istiyo-ruz. Göçersek biz istediğimiz için göçelim. Öleceğimiz yeri biz seçelim. Siz nasıl kendinizle göneniyorsanız, deniliyor, biz de kendimizle gönenelim. Bu rüzgâr bizim türkülerimizi de taşı-sın. Sokaklarımızdan çekin soğuk gölgelerinizi. Avlularımızda asker görmekten bıktık artık. Bulutların sesini unutturdu uçaklarınız. Çocuklarımızın evlerdeki boşluğu mezar taşlarından büyük. Kadınlarımız külden yataklarda yatmaktan bembeyaz kesildi. Ölerek değil yaşayarak çoğalmak istiyoruz…” İnsanın Acısını İnsan Alır
Duygu ve Düşünce
Reklam
Evet, bunu da lütfen :)
Lütfen rica ediyorum. Yazdığım özelliklerden biri bile mevcutsa sizde Takip etmeyi bırakın. Yalan insanlardan bıktık. Gereksiz itici davranışlardan bıktık. Yaşınıza göre davranmayı öğrenin artık. ✨✍️
Duygu ve Düşünce

Esra

@Lunesraa
·
Hayal kırıklığı
Bir zamanlar güvendiğim, kendilerine inandığım insanlar bir anda öyle çirkinleşiyor ki. Kalbimi öylesine kırıyorlar ki. Hakkım varsa da helal etmeyecek duruma getiriyorlar. Ne yaptım ben size? İnsan olmak bu kadar zor mu? Bıktım artık yalan kalplerinizden! Bu saatten sonra ne aşka inanırım ne de sevgiye.. Kalbimi kırıp kırıp sonra fark edip geri dönmek isteyemezsiniz! O kapı size kapalı. Ne kadar üzüldüğünüz umrumda değil. Siz benim umrumda değilsiniz. Kimler üstüne alınması gerekiyorsa alınacaktır. Buradaki her hesaba da inanmayın sakın. Çoğu mesleklerini bile yalan söylüyor. Hepiniz yalanlarınızda boğulun. Ben burada artık bir kaç hesap dışında kimsenin bir lafına inanmayacağım. İnsanlık yapıp cevap bile vermeyeceğim. Yüreksiz, korkak insanlardan bıktım. Yazmayın!
1000Kitap
İstemek
Yorulmak imkansız bıktık yamalı sahte insanlardan...
1000Kitap
mi?
Birçoğu muzdarip bundan, peki nedir insanı kalabalıllarda yalnız bırakan? İnsanlar mıdır kalabalık ve yalnızlık yoksa maskelerden mi bıktık... Bir kişi mi, iki mi, karanlık maskeler mi gece mi?
Alıntı

Dilara

@dilarazergn
·
Kalabalık şehirde, dost, aile kalabalığı arasında olduğu halde; ne deniz dibinde, ne de yeryüzünde benzeri olmayan korkunç yalnızlığı içinde...
Az önce biri burada aldığı ayakkabıyı paylaşmış bir uygulamayı da amacına uygun kullansanız olmaz Bıktık yahu
1000Kitap
Reklam
Reklam