Çocuğun biri yazmış diyo ki bazı kızlar çok seksi lan bu iletiyi atarken utanmadın mı hiç senin insanlara nasıl baktığın belli sizin gibiler yüzünden millet kendi resmini bile koyamıyo artık sosyal medyada haklılarda
Bir gün veed gelir.
Kalbin taşar.
Dünya sana daha parlak görünür.
Bir gün darlık gelir.
Dua bile ağırlaşır.
Kalbin sessizliğe gömülür.
Çoğu insan hâllerini kendisi zanneder.
Oysa hâller gelir ve gider.
Kendini yüksek değerli olarak görmeyen bir erkek,sevmese bile ilişkide olduğu kadını bırakmak istemez ;çünkü bir daha aynı ilgiyi bulamayacağını düşünür.
Ejderha ve Yıldız
bu kitabı okurken çok huzurlu hissediyorum. ama bir yandan, daren ve nova'nın dünyada kaldıkları ev çok tanıdık. canımı yakan şekilde çok tanıdık. aklıma onun evi geliyor, direkt o ev dizaynı. o apartman, o asansör ve o merdivenler geliyor. daren ve nova'nın konuşmaları çok tanıdık. yaptıkları, birbirlerine imaları çok tanıdık. canımı acıtan şekilde tanıdık. kafamın içinde bunu değiştirmeye çalışıyorum ama mutfak ve banyo bile aynı kafamda. oraya bir elin parmağını geçecek kadar bile gitmedim. toplasan 5 saat bile görmedim. ama kitabı okurken aklımda canlanan ev canımı çok acıtıyor. o kişiyle orda geçirdiğimiz vakitler ve karakterlerin bile bize benzemesi canımı acıtıyor. kitabı okumaya devam etmeye çalışıyorum ama o kadar zor ki bu benim için woqjdpqkwşf... siz başınıza böyle şeyler geldiğinde, birini istemediğiniz gibi hayal ettiğinizde ya da bir mekanı ne yapıyorsunuz? şu an cidden çok ihtiyacım var duymaya