Kötümser bakış açısı ile tanıdığımız yazarımızın sanki bizlerle dalga geçer gibi mutluluk üzerine açıklamalarda bulunması baya bir ironik. Ne yalan söyleyeyim ben içindekilerden çok etkilendim. Sayfaları çizip çizip durdum sürekli. Haklı mı yine haklı :) Mutlu olmak bir sanat, teknikleri de var fakat bende bu sanata yetenek ve istek yok galiba. Yine de aklımızın bir köşesinde dursun okuduklarımız.